AKCE: 10. 10. 2024, 10:00–15:00

Workshop Marketing a PR v kulturní instituci: Zkušenosti z praxe

Workshop se zaměří zejména na konkrétní ukázky a postupy úspěšných komunikačních strategií a marketingových kampaní kulturních institucí.

Workshop Marketing a PR v kulturní instituci: Zkušenosti z praxe
Datum konání: 10. 10. 2024, 10:00–15:00
Místo konání: Veletržní palác, auditorium v 6. patře, Dukelských hrdinů 47, Praha 7

Zvyšování dostupnosti a přístupnosti kultury je jedním ze strategických cílů Státní kulturní politiky 2021 až 2025. Specialisté z Národní galerie v Praze představí účastníkům workshopu tipy, jak přistupovat ke komunikaci a marketingu v kulturní instituci, včetně příkladů z praxe. Zaměří se zejména na konkrétní ukázky a postupy úspěšných komunikačních strategií a marketingových kampaní. Ve spolupráci s agenturou McCann Prague ukáží, jak lze obrátit negativní postoj v pozitivní kampaň. Součástí workshopu bude také prezentace různých nástrojů, které NGP využívá pro vyhodnocování svých aktivit a správu sociálních sítí, i způsobů posuzování efektivity investovaného času a financí.

Hlavní témata workshopu:

  1. Sociální sítě: Jak mít dobře fungující a udržitelnou komunikaci na sítích FB, X, IG, Li, YouTube
  2. Mediální komunikace – přehled české mediální krajiny, jaké nástroje, jakým způsobem a kdy používat. Media relations. Krizová komunikace. Jak vystupovat v médiích. Na co si dát pozor.
  3. Jak otočit negativní komunikační vlnu v pozitivní kampaň (Agentura McCann Prague)

Cílovou skupinou workshopu jsou ředitelé muzeí a galerií, odborní zaměstnanci muzeí zodpovědní za propagaci muzea a komunikaci s veřejností, odpovědní zaměstnanci zřizovatelů

Pro přihlášení je potřeba zaslat vyplněný formulář e-mailem na adresu dagmar.jelinkova@ngprague.cz do 27. 9. 2024. Účast na workshopu je zdarma, předpokládaná kapacita je 50 účastníků (rozhodovat bude datum přijetí přihlášky).

Více informací zde.

Zdroj: ngprague.cz