Úvodní stránka / Akce / Domácí konference a semináře / Konference: Jak na přístupnost v marketingu
Konference: Jak na přístupnost v marketingu
Konference Abychom si lépe rozuměli: Jak na přístupnost v marketingu se zaměří na to, jak vytvářet srozumitelnější a přístupnější marketingový obsah.
Místo konání: CAMP – Centrum architektury a městského plánování, Vyšehradská 2075, Praha
Během jednoho dopoledne se zájemci naučí, jak uspořádat tiskovou konferenci nebo napsat tiskovou zprávu pro všechny bez rozdílu. Zjistí, jak vyřešit nejčastější bariéry na webových stránkách a jak vytvořit přístupné grafické výstupy a statusy na sociálních sítích. Seznámit se mohou také s tím, jak tvořit přístupný obsah pro neslyšící, včetně tlumočení do znakového jazyka a simultánního přepisu live streamů.
Součástí programu budou přednášky i praktické skupinové workshopy, kde se budou řešit světové trendy a příklady dobré (i špatné) praxe v oblasti přístupnosti a komunikace. Konference je určena pro všechny z oblasti komunikace, nejen v kulturních a státních organizacích.
Orientační harmonogram:
- 8.30 Registrace
- 9.00–10.00 Úvodní část – přístupnost, trendy v inkluzivní komunikaci, příklady dobré i špatné praxe
- 10.00–10.30 Coffee break
- 10.30–12.00 Práce ve skupinách – 1. skupina: Jak dělat přístupnou komunikaci? Tisková konference, tisková zpráva, 5 nejčastějších bariér na vašem webu, přístupná grafika, sociální sítě – 2. skupina: Jak zpřístupnit stream neslyšícímu a nedoslýchavému publiku? Simultánní tlumočení do ČZJ, živý i strojový simultánní přepis, sdílení informací do komunity
- 12.15 – 13.00 Závěrečná část – výstupy z workshopů, snadno srozumitelný jazyk, „inspirační porno“
Zdroj: praha.camp.cz