Úvodní stránka / Akce / Domácí konference a semináře / Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení II
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení II
Seminář se zaměří na zajímavou prezentaci a inovativní motivaci návštěvníků a konzumentů kulturního obsahu – nezbytnou součást práce kulturních institucí.
Místo konání: Český svaz vědeckotechnických společností, Novotného lávka 5, Praha 1, Kašparův sál
Podoby vnímání kulturních a paměťových institucí se v posledních dekádách radikálně proměňují. Dynamickými změnami prochází umělecké prostředí i jeho institucionální kontext. Kulturní manažeři dnes musí čelit nejen změnám v technologiích, ale i novým požadavkům společnosti, jako je inkluzivita, udržitelnost a posílení komunitních vazeb. Seminář poskytne inspirativní náhled na to, jak mohou kulturní instituce adaptovat své strategie, aby prosperovaly v rychle se měnícím světě.
V rámci první části semináře budou rozebírána zejména tato témata:
- využití umělé inteligence v kulturních institucích, etické aspekty
- sběr, analýza a využití dat pro zlepšení komunikace s návštěvníky a optimalizaci provozních či finančních procesů
- jak kulturní instituce mohou vytvořit přívětivé prostory pro setkávání komunit mimo tradiční rámec
- bezpečnost a pohoda na pracovišti
- hybridní prostory: propojení fyzického a digitálního světa
V druhé části semináře se budou lektorky Lucie Pešl Šilerová a Ingeborg Radok Žádná věnovat konkrétním dotazům a podnětům, které doplní interaktivní práce ve vybraném tématu. Seminář pořádá Národní informační a poradenské středisko pro kulturu (NIPOS).
Uzávěrka přihlášek: 4. 11. 2024
Účastnický poplatek: 600 Kč
Kontakt: ladrova@nipos.cz
Více informací o semináři: zde
Zdroj: nipos.cz