AKCE: 25. 11. 2024, 10:00–14:00

Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení II

Seminář se zaměří na zajímavou prezentaci a inovativní motivaci návštěvníků a konzumentů kulturního obsahu – nezbytnou součást práce kulturních institucí.

Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení II
Datum konání: 25. 11. 2024, 10:00–14:00
Místo konání: Český svaz vědeckotechnických společností, Novotného lávka 5, Praha 1, Kašparův sál

Podoby vnímání kulturních a paměťových institucí se v posledních dekádách radikálně proměňují. Dynamickými změnami prochází umělecké prostředí i jeho institucionální kontext. Kulturní manažeři dnes musí čelit nejen změnám v technologiích, ale i novým požadavkům společnosti, jako je inkluzivita, udržitelnost a posílení komunitních vazeb. Seminář poskytne inspirativní náhled na to, jak mohou kulturní instituce adaptovat své strategie, aby prosperovaly v rychle se měnícím světě.

V rámci první části semináře budou rozebírána zejména tato témata:

  • využití umělé inteligence v kulturních institucích, etické aspekty
  • sběr, analýza a využití dat pro zlepšení komunikace s návštěvníky a optimalizaci provozních či finančních procesů
  • jak kulturní instituce mohou vytvořit přívětivé prostory pro setkávání komunit mimo tradiční rámec
  • bezpečnost a pohoda na pracovišti
  • hybridní prostory: propojení fyzického a digitálního světa

V druhé části semináře se budou lektorky Lucie Pešl Šilerová a Ingeborg Radok Žádná věnovat konkrétním dotazům a podnětům, které doplní interaktivní práce ve vybraném tématu. Seminář pořádá Národní informační a poradenské středisko pro kulturu (NIPOS).

Registrační formulář

Uzávěrka přihlášek: 4. 11. 2024

Účastnický poplatek: 600 Kč

Kontakt: ladrova@nipos.cz

Více informací o semináři: zde

Zdroj: nipos.cz