AKTUALITA 21. 7. 2017

Pošlete mi mistrovské dílo: muzeum posílá umění v textových zprávách

Museum of Modern Art v San Franciscu se oprostilo od limitů fyzického prostoru a uvedlo do provozu svou novou službu Send Me SFMOMA, která se okamžitě stala novou senzací. Na vyžádání muzeum zašle fotografii ze své databáze 34,678 děl tomu, kdo na jejich číslo napíše sms s požadavkem „Send me“, následováno jakýmkoli popiskem. „Send me something orange“, „Send me the ocean“ atd. Muzeum obratem odešle fotografii.

AKTUALITA 21. 7. 2017

Family Friendly Museum Award 2017

Ve Velké Británii proběhl výběr deseti muzeí, která budou dále soutěžit o cenu Family Friendly Museum Award 2017. Je mezi nimi například Great North Museum: Hancock v Newcastlu, Jewish Museum v Londýně, People’s History Museum v Manchesteru a další.

AKTUALITA 12. 7. 2017

Museum Association Conference & Exhibition (16.-18.11.2017)

16.-18. listopadu 2017 se bude v Manchesteru konat každoroční konference britské Museum Association. Ta upozorňuje na důležitou roli, kterou muzea hrají v současných změnách ve společnosti. Letošní konference se bude zabývat tím, jak mohou být muzea ve společnosti aktivnější, radikálnější a více zapojená do společenského dění.

AKTUALITA 12. 7. 2017

Každoroční konference ‘The Best in Heritage’ (28.-30.9.2017)

Každoroční konference s názvem ‘The Best in Heritage’ slouží k prezentaci vítězných projektů z oblasti muzejnictví, kulturního dědictví a památkové péče. Cílem konference je sdílet tyto výjimečné projekty a poskytnout účastníkům platformu pro budování kontaktů pro potenciální spolupráci.

AKTUALITA 12. 7. 2017

Druhá mezinárodní konference s názvem ‘The Connected Audience’ (14.-16.9.2017)

Role muzeí ve společnosti se mění a muzea se stávají více a více orientována na návštěvníka. Klíčová jsou pro práci s cílovou skupinou data o návštěvnících i těch, kdo muzea nenavštěvují. Tato konference se zaměřuje na nejnovější metody v návštěvnických průzkumech a na to, jak mohou výsledky z těchto průzkumů přispět instituci k lepšímu pochopení svých cílových skupin.