Úvodní stránka / Volná místa / Technický pracovník, referent provozního odboru
Technický pracovník, referent provozního odboru
Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně vyhlašuje výběrové řízení na pozici technického pracovníka – referenta provozního odboru.
Náplň práce:
- zajišťování subdodavatelskou firmou opravy a údržby nemovitého a movitého majetku ve správě MJVM – budov, technologií a technologických celků, strojů, zařízení, vybavení apod. Komunikace s dodavatelskou firmou a řešení problémů s firmou zajišťující opravy
- zajišťování efektivního využívání majetku a návrhů na vyřazení. Sledování poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě
- vybraná agenda z oblasti nakládání se svěřeným majetkem – spolupráce při evidenci nově pořízeného majetku, zajišťování jeho řádného označení, spolupráce při provádění fyzických inventur majetku
- realizace procesu vyřazení přebytečného a neupotřebitelného majetku na základě zjištění a výstupů fyzických inventur majetku
- vybraná agenda z oblasti dotačních projektů z Ministerstva Kultury
- zpracování daňových přiznání a výkazů z oblasti energetiky včetně zajištění jejich odeslání v řádném termínu – měsíční přiznání k dani z elektřiny vyrobené fotovoltaickým systémem (FVE), výkazy pro OTE
- spolupráce v oblasti EZS, EPS, zajišťování komunikace se smluvními partnery, aktualizace kontaktních osob na Policii ČR a Hasičský záchranný sbor ČR
- zajišťování vybraných oblastí provozu organizace, např.:
- zajišťování procesu nákupů zboží a služeb v rámci provozního odboru
- sestavování návrhů na opravy, údržbu, obnovu a doplnění IT zařízení a techniky
- zajišťování provozu platebních terminálů na objektech MJVM (hrad Malenovice, Ploština) včetně řešení vzniklých problémů
- zajišťování vybraných funkcionalit vstupenkového systému (Colosseum) včetně jejich úprav, rozšíření apod. dle pokynů nadřízených
- spolupráce při akcích MJVM, převozech věcí apod
- drobné údržbové práce v rámci objektů MJVM a okolních pozemků
- vykonávání dalších činností odpovídajících pracovnímu zařazení, dle potřeb organizace a dle pokynů nadřízených
- výhodou je znalost BOZP a PO v případech komunikace s externí osobou odborně způsobilou, evidence školení potřebné v rámci zaměstnání
- evidence a řešení revizí a zkoušek vyplývající z provozu objektů
Předpoklady a požadavky:
- minimálně střední vzdělání s maturitou
- znalost práce na PC, MS Office
- aktivní řidič, řidičský průkaz sk. B
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikativnost a schopnost práce s lidmi, flexibilita
- zodpovědnost, spolehlivost
- trestní bezúhonnost
Uzávěrka přihlášek: 21. 7. 2024
Předpokládaný nástup: 1. 8. 2024/dle dohody
Kontakt: petr.tkadlcik@muzeum-zlin.cz
Více informací o vypsané pozici: zde