Úvodní stránka / Volná místa / Specialista/ka sociálních sítí a online marketingu
Specialista/ka sociálních sítí a online marketingu
Židovské muzeum v Praze
Židovské muzeum v Praze je nestátní paměťovou institucí, která je zároveň jednou z nejnavštěvovanějších kulturních institucí v České republice.
Pro Oddělení Oddělení komunikace a marketingu – hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici Specialista sociálních sítí a online marketingu (úvazek 1,0).
Zajímá Vás práce v jedinečné paměťové instituci mezinárodního významu? Chcete pracovat na něčem, co opravdu dává smysl, a skvěle rozumíte online světu? Pokud ano, pak hledáme právě vás – nového kolegu či kolegyni se zájmem o historické a kulturní dědictví a jeho atraktivní zprostředkování veřejnosti.
Co od vás očekáváme:
- ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání
- zájem o historii a její zprostředkování současnému publiku
- praxi v oblasti tvorby digitálního obsahu, textového i vizuálního, orientace v trendech a schopnost se jim přizpůsobit (pokud to dává v daném kontextu smysl)
- strategické uvažování, schopnost vyhmátnout zajímavá témata pro různé cílové skupiny
- jazykové znalosti:
- český jazyk minimálně na úrovni C1 dle CEFR (nebo na úrovni rodilého mluvčího)
- anglický jazyk minimálně na úrovni B1 dle CEFR
- bezproblémové ovládání Canva, titulkovacích programů a Ecomail/Mailchimp
- komunikační schopnosti v různých společenských vrstvách
- schopnost pořizovat kvalitní videa/fotodokumentaci
- kreativitu a ochotu hledat a zkoušet nové postupy
- zájem o téma a jeho dopad
- předchozí zkušenosti s prací v kulturní či paměťové instituci výhodou, ale nejsou podmínkou;
- samostatnost, vysoké pracovní nasazení s orientací na kvalitu výsledků a stanovené týmové cíle;
- časovou flexibilitu
- schopnost práce s databázemi a digitálními zdroji, základní praktická znalost AI nástrojů
- vědomí, že chyba je největší učitel
Náplň práce:
- Návrh a realizace digi strategii v souladu s celkovou strategií muzea být moderní, atraktivní a otevřenou institucí pro domácí I zahraniční publikum
- Samostatné vyhledávání a zpracování atraktivních témat
- Analýza a reporting účinnosti nástrojů, navrhování zlepšení
- Správa online komunikačních kanálů muzea (online profily, SoMe – FB, IG, LI, TikTok, YT, web, online profily)
- Plánování a tvorba obsahu
- Text, vizuál (foto, video)
- Community management
- Placené kampaně
- Foto/video: Natáčení, střih a titulkování videí, fotodokumentace aktivit muzea
- Aktualizace webu www.jewishmuseum.cz a dalších online profilech muzea
- Grafika: samostatná tvorba jednoduchých grafických výstupů pro online použití, spolupráce s grafickým studiem na tvorbě složitějších zadání
- Spolupráce:
- tvorba a realizace komunikační a marketingové strategie muzea
- implementace nového vizuálního stylu
- tvorba nového webu
- externí dodavatelé: grafické studio, tvorba webu, dodavatelé v oblastí online marketingu
Nabízíme
- smysluplnou práci ve světově unikátní instituci
- pružnou pracovní dobu s možností remote work
- odpovídající mzdové ohodnocení, odměny dle výkonnosti
- pracovní týden 37,5 hodiny a 6 týdnů dovolené
- práci v inspirativním týmu a možnost se vzdělávat každý den
- příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
- práci v atraktivní lokalitě centra Prahy
- zaměstnanecké benefity (stravenky a další zaměstnanecké benefity typu FlexiPass, příspěvek v rámci programu karty MultiSport ad.,);
- pracovní poměr na dobu určitou v době trvání 1 roku se čtyřměsíční zkušební dobou a možností prodloužení smlouvy po vzájemné dohodě;
- nástup ideálně 1.1.2026 nebo dohodou.
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis dopis v českém a anglickém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Zdroj: jobs.cz






