Publikováno: 11. 11. 2025

Specialista/ka sociálních sítí a online marketingu

Židovské muzeum v Praze

Specialista/ka sociálních sítí a online marketingu

Židovské muzeum v Praze je nestátní paměťovou institucí, která je zároveň jednou z nejnavštěvovanějších kulturních institucí v České republice.
Pro Oddělení Oddělení komunikace a marketingu – hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici Specialista sociálních sítí a online marketingu (úvazek 1,0).

Zajímá Vás práce v jedinečné paměťové instituci mezinárodního významu? Chcete pracovat na něčem, co opravdu dává smysl, a skvěle rozumíte online světu? Pokud ano, pak hledáme právě vás – nového kolegu či kolegyni se zájmem o historické a kulturní dědictví a jeho atraktivní zprostředkování veřejnosti.

Co od vás očekáváme:

  • ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání
  • zájem o historii a její zprostředkování současnému publiku
  • praxi v oblasti tvorby digitálního obsahu, textového i vizuálního, orientace v trendech a schopnost se jim přizpůsobit (pokud to dává v daném kontextu smysl)
  • strategické uvažování, schopnost vyhmátnout zajímavá témata pro různé cílové skupiny
  • jazykové znalosti:
    • český jazyk minimálně na úrovni C1 dle CEFR (nebo na úrovni rodilého mluvčího)
    • anglický jazyk minimálně na úrovni B1 dle CEFR
  • bezproblémové ovládání Canva, titulkovacích programů a Ecomail/Mailchimp
  • komunikační schopnosti v různých společenských vrstvách
  • schopnost pořizovat kvalitní videa/fotodokumentaci
  • kreativitu a ochotu hledat a zkoušet nové postupy
  • zájem o téma a jeho dopad
  • předchozí zkušenosti s prací v kulturní či paměťové instituci výhodou, ale nejsou podmínkou;
  • samostatnost, vysoké pracovní nasazení s orientací na kvalitu výsledků a stanovené týmové cíle;
  • časovou flexibilitu
  • schopnost práce s databázemi a digitálními zdroji, základní praktická znalost AI nástrojů
  • vědomí, že chyba je největší učitel

Náplň práce:

  • Návrh a realizace digi strategii v souladu s celkovou strategií muzea být moderní, atraktivní a otevřenou institucí pro domácí I zahraniční publikum
  • Samostatné vyhledávání a zpracování atraktivních témat
  • Analýza a reporting účinnosti nástrojů, navrhování zlepšení
  • Správa online komunikačních kanálů muzea (online profily, SoMe – FB, IG, LI, TikTok, YT, web, online profily)
    • Plánování a tvorba obsahu
    • Text, vizuál (foto, video)
    • Community management
    • Placené kampaně
    • Foto/video: Natáčení, střih a titulkování videí, fotodokumentace aktivit muzea
    • Aktualizace webu www.jewishmuseum.cz a dalších online profilech muzea
  • Grafika: samostatná tvorba jednoduchých grafických výstupů pro online použití, spolupráce s grafickým studiem na tvorbě složitějších zadání
  • Spolupráce:
    • tvorba a realizace komunikační a marketingové strategie muzea
    • implementace nového vizuálního stylu
    • tvorba nového webu
    • externí dodavatelé: grafické studio, tvorba webu, dodavatelé v oblastí online marketingu

Nabízíme

  • smysluplnou práci ve světově unikátní instituci
  • pružnou pracovní dobu s možností remote work
  • odpovídající mzdové ohodnocení, odměny dle výkonnosti
  • pracovní týden 37,5 hodiny a 6 týdnů dovolené
  • práci v inspirativním týmu a možnost se vzdělávat každý den
  • příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
  • práci v atraktivní lokalitě centra Prahy
  • zaměstnanecké benefity (stravenky a další zaměstnanecké benefity typu FlexiPass, příspěvek v rámci programu karty MultiSport ad.,);
  • pracovní poměr na dobu určitou v době trvání 1 roku se čtyřměsíční zkušební dobou a možností prodloužení smlouvy po vzájemné dohodě;
  • nástup ideálně 1.1.2026 nebo dohodou.

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis dopis v českém a anglickém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.

Zdroj: jobs.cz