Úvodní stránka / Volná místa / Pracovník/ce oddělení provozních záležitostí
Publikováno: 25. 6. 2024
Pracovník/ce oddělení provozních záležitostí
Muzeum Prahy

Muzeum hlavního města Prahy hledá do svých řad pracovníka oddělení provozních záležitostí. Výkon pozice zahrnuje především vedení a motivaci podřízených, efektivitu interních procesů, projektového vedení, řízení vztahů s dodavateli a partnery, aj.
Co budete dělat?
- Péče a rozvoj pokladních a dalších systémů (např. oblast telekomunikací, interních aplikací, interní zázemí IT, správa aplikace vozového parku)
- Spolupráce s dodavateli a externími partnery
- Spolupráce s ostatními odděleními muzea v provozní i investiční oblasti
- Péče o svěřený rozpočet
- Monitoring návštěvnosti a tržeb a další reporting
- Agenda cenových výměrů
- Systém pro správu budov / objektů (např. Revisio)
- Spolupráce s uživateli využívající dané systémy
Váš profil
- SŠ/VŠ vzdělání (ukončené)
- Máte nejméně 2 roky praxe ve stavebně technické oblasti a/nebo oblasti údržby
- Jste aktivní uživatel/ka PC (MS Office – zejména Excel a Word)
- Umíte pracovat samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
- Máte smysl pro detail a jste pečlivý/á
Co vám nabízíme?
- Úvazek 1,0, tedy 40hod týdně
- Platové ohodnocení poplatné vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č.564/2006 Sb. v aktuálním znění
- Pružné uspořádání pracovní doby
- Práci v centru Prahy
- 4 dny sick days
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál 80 Kč/odpracovaný den
- Příspěvek na penzijním připojištění
- Možnost občasné práce z domova
- Možnost dalšího odborného vzdělávání
- Výborná káva na pracovišti zdarma
- Další benefity
Nástup ihned nebo po dohodě.
Místo pracoviště není bezbariérové (historická stavebně kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Pošlete nám váš strukturovaný životopis a motivační dopis (max A4) na email: hammerova@muzeumprahy.cz.
Více informací zde.
Zdroj: muzeumprahy.cz