Úvodní stránka / Metodická centra / Ediční činnost / Metodické a odborné texty / Muzejní edukace a práce s veřejností / Proces vzniku doprovodného edukačního programu jako důvod spolupráce - reflexe dotazníkové šetření
Publikováno: 9. 1. 2019
Proces vzniku doprovodného edukačního programu jako důvod spolupráce - reflexe dotazníkové šetření
Proces vzniku doprovodného edukačního programu jako důvod spolupráce - reflexe dotazníkové šetření
MERTOVÁ, Soňa; VYKOUPILOVÁ, Pavla
Kultura, umění a výchova, 3(2) {cit. 2015-11-02}. ISSN 2336-1824, 2015
Článek reflektuje na základě dotazníkového šetření možnosti mezioborové spolupráce muzejních pedagogů a kurátorů muzeí za účelem transmise edukačního obsahu muzea směrem k návštěvníkovi.
Článek dostupný zde