Úvodní stránka / Aktuality / Marketing / Muzejní branding: To nejlepší ze světových muzeí
Publikováno: 13. 5. 2021
Muzejní branding: To nejlepší ze světových muzeí
Inspirujte se marketingovým přístupem světových muzeí a galerií!
Pojem branding zahrnuje nejen logo, ale komplexní marketingovou identitu produktu nebo instituce, včetně vizuální identity, sloganu a přítomnosti na sociálních sítích. Portál MuseumNext přináší přehled několika světových muzejních institucí, které se díky svému brandingu staly světoznámými a dosahují výjimečná čísla návštěvnosti.
- Přírodopisné muzeum v Londýně - poslední reklamní kampaň muzea se zaměřila na mladé lidi zejména využitím internetového slangu, humoru a výrazného umístění ve veřejném prostoru. Dlouhodobě muzeum spolupracuje na tvorbě svých reklamních produktů s ekologickými a udržitelnými společnostmi.
-
Rijksmuseum - v roce 2012, u příležitosti znovuotevření po desetileté rekonstrukci, představilo nizozemské muzeum umění novou vizuální identitu, založenou na snadno rozpoznatelném logu a střídmé grafice.
- Nové muzeum současného umění v New Yorku - muzeum moderního umění ve své vizuální identitě vsadilo na design své budovy, postavené podle návrhu japonských architektů.
- Metropolitní muzeum umění - muzeum u tvorby svého nového brandingu v roce 2013 vsadilo na použití své přezdívky Met a jednoduché logo se širokými možnostmi využití v reklamě.
Celý článek zde.
Zdroj: museumnext.com