AKCE: 14. 9. 2017 – 16. 9. 2017

Druhá mezinárodní konference s názvem The Connected Audience (14.-16.9.2017)

Role muzeí ve společnosti se mění a muzea se stávají více a více orientována na návštěvníka. Klíčová jsou pro práci s cílovou skupinou data o návštěvnících i těch, kdo muzea nenavštěvují. Tato konference se zaměřuje na nejnovější metody v návštěvnických průzkumech a na to, jak mohou výsledky z těchto průzkumů přispět instituci k lepšímu pochopení svých cílových skupin.

Druhá mezinárodní konference s názvem The Connected Audience (14.-16.9.2017)
Datum konání: 14. 9. 2017 – 16. 9. 2017
Místo konání: Vídeň

Konference se bude zabývat například tím, jak může průzkum návštěvníků pomoci k rozpoznání individuálních potřeb nebo jakou strukturu má mít organizace, kde by všechna oddělení zodpovídala za rozvoj návštěvníků?

Program konference

Registrace

 

(Zdroj: http://www.kulturagenda.at/connected-audience-programme-2017-released/)