Úvodní stránka / Akce / Domácí konference a semináře / Sponzoring a strategická partnerství
AKCE: 10. 12. 2025, 10:00–15:00
Sponzoring a strategická partnerství
Národní institut pro kulturu (NIK) pořádá ve spolupráci s Targetou workshop na téma: Sponzoring a strategické partnerství.
Datum konání: 10. 12. 2025, 10:00–15:00
Místo konání: Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)
Místo konání: Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)
Obsah workshopu:
- Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
- Základní formy spolupráce s firmami
- Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
- Příklady z praxe – ČR i zahraničí
- Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
- Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
- Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace
Co vám workshop přinese?
- Získáte vhled do firemních procesů a různých motivací firem ke sponzoringu.
- Zjistíte, jak má vypadat spolupráce s firmami a proč má mít charakter win-win-win.
- Naučíte se vytipovat zajímavé partnery, připravit lákavou sponzorskou nabídku a atraktivní partnerské plnění.
- Zjistíte, co nedělat a co naopak funguje v celém procesu spolupráce se sponzory.
- Pochopíte, jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství.
Praktické informace:
- Kurz je určen pouze pro profesionály v oblasti kultury.
- Zaplacením poplatku se závazně přihlašuje na kurzu.
- Registrace je platná až po zaplacení.
- Kapacita je omezená.
Cena: 480,- Kč / os.
Uzávěrka přihlášek: 30. 11. 2025
Více informací o akci zde.
Zdroj: www.akademie.idu.cz






