AKCE: 10. 12. 2025, 10:00–15:00

Sponzoring a strategická partnerství

Národní institut pro kulturu (NIK) pořádá ve spolupráci s Targetou workshop na téma: Sponzoring a strategické partnerství.

Sponzoring a strategická partnerství
Datum konání: 10. 12. 2025, 10:00–15:00
Místo konání: Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)

Obsah workshopu:

  • Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
  • Základní formy spolupráce s firmami
  • Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
  • Příklady z praxe – ČR i zahraničí
  • Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
  • Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
  • Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace

Co vám workshop přinese?

  • Získáte vhled do firemních procesů a různých motivací firem ke sponzoringu.
  • Zjistíte, jak má vypadat spolupráce s firmami a proč má mít charakter win-win-win.
  • Naučíte se vytipovat zajímavé partnery, připravit lákavou sponzorskou nabídku a atraktivní partnerské plnění.
  • Zjistíte, co nedělat a co naopak funguje v celém procesu spolupráce se sponzory.
  • Pochopíte, jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství.

Praktické informace:

  • Kurz je určen pouze pro profesionály v oblasti kultury.
  • Zaplacením poplatku se závazně přihlašuje na kurzu.
  • Registrace je platná až po zaplacení. ‍
  • Kapacita je omezená.

Cena: 480,- Kč / os.

Uzávěrka přihlášek: 30. 11. 2025

Registrační formulář.

Více informací o akci zde.

Zdroj: www.akademie.idu.cz