Úvodní stránka / Aktuality / Marketing / Oslovení návštěvníků muzeí zacílením na jejich emoce
Oslovení návštěvníků muzeí zacílením na jejich emoce
Zpráva a toolkit národní charitativní organizace pro umění Art Fund se zaměřují na využití emocí v brandingu k posílení veřejné podpory muzeí.

Zpráva Why museums should use emotional branding to grow their support, která vychází z výzkumu provedeného v letech 2020 a 2022, zdůrazňuje, že je důležité oslovit u publika tři klíčové emoční úrovně: potěšení, spojení a účel. Zacílením na příslušné emoce mohou muzea budovat hlubší a dlouhodobé vztahy se svými návštěvníky.
Zprávu doprovází praktická sada nástrojů (toolkit) How museums can use emotional branding to grow their support, která má muzeím pomoci tyto poznatky efektivně implementovat. Cílem je poskytnout kulturním institucím doporučení, jak vytvořit působivou a emocionálně rezonující značku muzea.
Zdroj: ne-mo.org