Úvodní stránka / Aktuality / Marketing / Muzeum designu otevřelo pop-artový supermarket
Muzeum designu otevřelo pop-artový supermarket
Londýnské muzeum originálně obešlo nařízení o zavření kulturních institucí.
Ve Velké Británii, podobně jako v České republice, se v rámci vládních nařízení po dobu pandemie zavřely veškeré kulturní instituce a v provozu byly ponechány pouze obchody s nezbytným zbožím. Originálně k této situaci přistoupilo londýnské Muzeum designu, které ve své expozici otevřelo umělecký supermarket. Zde si návštěvníci mohou zakoupit potraviny nebo drogerii, které jsou v nabídce v původních designových baleních z 80. let. Tímto desetiletím a stylem pop-art je inspirován i celkový vzhled a zařízení obchodu, navrženy výtvarnicí Camille Wallala. Část tržeb z prodeje zboží muzeum použije na pokrytí finančních ztrát způsobených uzavřením během dvou období britského lockdownu. Muzea a galerie ve Velké Británii mají být podle plánu uvedeny opět do běžného provozu 17. května.
Zdroj: designmag.cz; museumsassociation.org