Publikováno: 22. 6. 2016

Konference Communicating the Museum 2016 Berlin (12.-15.7.2016)

Communicating the Museum, událost, která je uznávána, jako vzácná příležitost k setkávání profesionálů z celého světa. Událost, na které si odborníci vyměňují nápady, inspirace a aktuální trendy z oblasti muzeí.
Konference Communicating the Museum 2016 Berlin (12.-15.7.2016)

Program konference zahrnuje mnoho témat: od PR a marketingu značky, partnerství, reklamy, přes stále se rozšiřující oblasti digitálních médií. Nabídka místních a mezinárodních řečníků představuje nejen odborníky z muzeí, ale také vysoce postavené představitele z oblastí, jaké jsou například technologie, obchod a branding. Cílem konference bude ukázat nové přístupy v myšlence dialogu ve významu k dnešním muzeím.

Konference nabízí zajímavý program workshopů a událostí v  muzeích a galeriích po celém Berlíně.

 

  • 4 dny
  • 300 mezinárodních odborníků ze 4 kontinentů
  • 51 profesionálních řečníků
  • 24 klíčových myšlenek
  • 16 dílen
  • 7 společenských akcí
  • 12 hostitelských míst

 

Více informací nejen o konferenci naleznete na portále www.agendacom.com.

Program konference

Tisková zpráva

Registrace a prodej vstupenek

 

(Zdroj: http://www.agendacom.com/)