AKCE: 27. 4. 2022 – 29. 4. 2022

Connected Audience Conference 2022: Exploring the Evidence for Cultural Institutions' Relevance

Virtuální mezinárodní konference na téma významu a důležitosti muzeí a kulturních institucí v současné společnosti i lokálních komunitách.

Connected Audience Conference 2022: Exploring the Evidence for Cultural Institutions' Relevance
Datum konání: 27. 4. 2022 – 29. 4. 2022

Mezinárodní konference Connected Audience Conference, která se koná každé dva roky, se zaměřuje na práci s návštěvníkem, výzkum publika a evaluaci kulturních institucí (muzea, divadla a další). Konferenci pořádají berlínský Institut für Kulturelle Teilhabeforschung a americký Institute for Learning Innovation. Tématem letošního ročníku, který proběhne pouze ve virtuální podobě, je význam a relevance muzeí a dalších kulturních institucí v současné společnosti a lokálních komunitách. Konference je zaměřená zejména na diskuzi a výměnu názorů a zkušeností.

Registrace

Více informací zde.

Zdroj: connected-audience.org