AKCE: 16. 5. 2018, 9:30–15:30

Koncept GLOs - autoevaluační nástroj v rukou pedagoga (16.5.2018) Nový termín!

Pro velký zájem proběhne třetí termín workshopu české sekce INSEA  - Koncept GLO's - autoevaluční nástroj v rukou muzejního pedagoga (S jakými obsahy a učebními zkušenostmi odcházejí žáci z muzea).

Koncept GLOs - autoevaluační nástroj v rukou pedagoga (16.5.2018) Nový termín!
Datum konání: 16. 5. 2018, 9:30–15:30
Místo konání: Národní pedagogické muzeum a knihovna J. A. Komenského, Praha

Seminář ukáže názorné využití GLOs v praxi pedagoga včetně ukázky praktického sestavení výzkumného nástroje - např. využití tzv. výzkumníkovy banky otázek a tvorba otázek do dotazníku nebo rozhovoru pro žáky, kteří navštívili muzeum či galerii.

Kurz je určen nejen učitelům, ale i muzejním a galerijním pedagogům a jiným edukátorům v kultuře.

Počet míst na workshopu je omezen.

Více informací ke kurzu a možnost registrace na webových stránkách: https://www.insea.cz/vzdelavaci-akce-nove

 

Zdroj: ze zaslaných materiálů


Publikováno: 11. 12. 2017

Koncept GLOs - autoevaluační nástroj v rukou pedagoga (16.2. a 2.3.2018)

S jakými obsahy a učebními zkušenostmi odcházejí žáci z muzea? Petihodinový kurz proběhne ve dvou samostatných termínech v Olomouci a v Praze. Lektorka Mgr. Petra Horská, Ph.D., představí zahraniční koncept Generic Learning Outcomes (GLOs), který byl vyvinut jako obecný rámec určený ke stanovování výsledků učení v muzeích, galeriích, knihovnách a archivech.