Publikováno: 28. 4. 2021

Upcyklační workshop GASK

Co s výstavními bannery? Galerie Středočeského kraje našla ekologické a atraktivní řešení.

@gask.cz

Designové výstavní bannery jsou standardním propagačním materuálem muzeí, galerií a dalších kulturních institucí. Jak ale s nimi dál naložit poté, co jejich obsah již není aktuální? Posledních několik let je i v České republice možnost svěřit je do rukou designových studií a značek (Bannbag, Luciela Taschen a další) nebo šikovných krejčových. Takto vzniklé tašky, psaníčka nebo peněženky jsou pak stylovým propagačním předmětem do nabídky muzejnícho obchodu nebo eshopu.

Galerie Středočeského kraje se ovšem rozhodla sáhnout po více interaktivním řešení a do upcyklace svých bannerů zapojila své návštěvníky a další zájemce. V rámci programu Spíchni to! nabízí GASK možnost vyzvednutí nebo zaslání části banneru s návodem na vlastní výrobu obálky na dokumenty, obalu na knihu, penálu, desek s gumičkou nebo peněženky. Zájemci si navíc mohou vybrat banner konkrétní výstavy z nabídky a připomenout si tak zážitek z její návštěvy. Akce trvá po dobu dubna 2021, tedy v čase, kdy je GASK zavřená z důvodu protiepidemických opatření.

Více o akci zde.

Zdroj: gask.cz


Publikováno: 19. 2. 2020

Merchandise kulturních institucí

Užitkové předměty nesoucí značku jsou jedním z nejefektivnějších způsobů, jak instituci nebo společnost propagovat velkému množství lidí. Jak si v otázce merchandisu vedou české kulturní instituce?