Publikováno: 19. 2. 2020

Merchandise kulturních institucí

Užitkové předměty nesoucí značku jsou jedním z nejefektivnějších způsobů, jak instituci nebo společnost propagovat velkému množství lidí. Jak si v otázce merchandisu vedou české kulturní instituce?

@czechdesign.cz

Merchandise, tedy produkt nesoucí logo nebo jinou vizuální spojitost se značkou, je jedním ze základních a efektivních nástrojů marketingu. Uživatel takového produktu se stává téměř chodící reklamou na společnost nebo instituci. Portál Czech Design přináší přehled významných českých kulturních institucí, zejména galerií a muzeí, a jejich nabídky merchandisu. Ať už se jedná o promyšlený design se skrytými odkazy na výstavy, nebo přímo kousek muzejní budovy, kterou si lze připnout do klopy saka, možná najdete inspiraci i pro Vaší instituci.

Celý článek zde.

Zdroj: czechdesign.cz


Publikováno: 28. 4. 2021

Upcyklační workshop GASK

Co s výstavními bannery? Galerie Středočeského kraje našla ekologické a atraktivní řešení.