Publikováno: 4. 7. 2022

Vedoucí Oddělení vizuální a digitální komunikace

Národní galerie

Vedoucí Oddělení vizuální a digitální komunikace

Národní galerie Praha hledá kreativní osobnost se zkušenostmi z oblasti marketingu, vizuální a digitální prezentace.  

Popis pracovní pozice:

  • vedení oddělení a zodpovědnost za veškeré jeho výstupy, supervize vizuálních a digitálních nástrojů
  • dohled nad tvorbou jednotného vizuálního stylu a vizuální identity instituce ve spolupráci s vedením NGP
  • posilování vnímání značky a jejích hodnot
  • tvorba, implementace a rozvoj marketingové strategie
  • příprava kampaní a mediálních plánů 
  • koordinace digitálního obsahu napříč komunikačními nástroji 
  • supervize vizuální prezentace na webových stránkách, sociálních sítích a ve veřejných prostorách galerie

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • praxi min. 5 let v oboru na relevantních pozicích včetně praxe na vedoucí pozici
  • znalost anglického jazyka (min. úroveň C1), znalost dalších jazyků výhodou
  • schopnost řídit a vést tým lidí
  • dynamický přístup s orientací na výsledek
  • prokazatelnou znalost marketingových a digitálních nástrojů
  • orientaci v českém a světovém kulturním prostředí včetně vizuálního umění – výhodou
  • zkušenost s řízením projektů a práce s daty (Google Analytics aj.)
  • vizuální vnímání, smysl pro detail a kreativitu 
  • vynikající komunikační schopnosti slovem i písmem

Pro přihlášení do výběrového řízení je nutné předložit:

  • motivační dopis
  • životopis
  • návrh kampaně v rozsahu nejvýše 2 stran A4. Zadání: Navrhněte komunikační kampaň pro výstavu „V kroužcích dýmu“ s rozpočtem 800 000 Kč (jedná se o modelový příklad). Popište postup, jakým byste kampaň připravil/a, na co byste kladl/a důraz při zpracování vizuálu, na základě čeho byste definoval/a cíle kampaně, cílové skupiny, komunikační mix, harmonogram kampaně a položky rozpočtu

Požadované dokumenty zasílejte na hr@ngprague.cz do 7. 8. 2022.

Více informací zde.

Zdroj: ngprague.cz