Publikováno: 17. 7. 2025

Asistent/ka

Židovské muzeum v Praze

Asistent/ka

Pro odbory sbírek, knihovny a archivu hledá Židovské muzeum v Praze nového kolegu/kolegyni a vypisuje výběrové řízení na pozici asistenta/ky.

Jste organizačně zdatní, komunikativní a máte zájem podílet se na každodenním chodu odborných týmů v instituci s mezinárodním renomé? Pokud vás láká různorodá administrativní práce v prostředí prestižní kulturní organizace a máte chuť stát se součástí profesionálního týmu, pak hledáme právě vás – spolehlivou, pečlivou a samostatnou osobnost s výbornými organizačními dovednostmi a schopností koordinace každodenního workflow napříč institucí.

Co od vás očekáváme/požadujeme:

  • ukončené střední, nebo vyšší odborné vzdělání (SŠ, VŠ v bakalářském stupni);
  • nejméně dvouletá praxe v zajišťování administrativní podpory a koordinace rutinních i projektových činností;
  • schopnost systematické samostatné i týmové práce;
  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení s orientací na kvalitu výsledků, výborné organizační schopnosti (schopnost koordinace mezi různými týmy a organizace vlastního pracovního rozvrhu s ohledem na stanovené cíle);
  • perfektní formulační schopnosti v písemném projevu v českém jazyce, český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího;
  • dobrou úroveň psaného projevu v anglickém jazyce, funkční znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle SERR;
  • vstřícnou, komunikativní, aktivní osobnost;
  • časová flexibilitu;
  • výbornou praktickou znalost Office365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); znalost dalších SW prostředí a/nebo digitálních a AI nástrojů výhodou.

Náplň práce:

  • zajištění administrativní podpory pro tři odborné týmy Židovského muzea v Praze — Odbor knihovny, Odbor archivů a Odbor sbírek;
  • vedení spisové agendy a odpovědnost za její správnost;
  • zpracování, správa a archivace podkladů, dokumentů a smluv;
  • administrativní podpora odborných činností a projektových týmů;
  • podpora na přípravě rozpočtů na daný fiskální rok a průběžná správa jejich čerpání;
  • spolupráce na veřejných akcích muzea;
  • péče o hosty a návštěvy;
  • správa datové schránky;
  • zastupování asistentky ředitelky.

Nabízíme:

  • stabilní pozici ve světově unikátní kulturní a paměťové instituci;
  • práci v týmu špičkových odborníků;
  • příležitost k profesnímu rozvoji;
  • příjemné pracovní prostředí v exkluzivní lokalitě centra Prahy;
  • dobré mzdové ohodnocení, pravidelné odměny a prémie podle výkonu a výsledků instituce;
  • zaměstnanecké benefity (6 týdnů dovolené, stravenky a další zaměstnanecké benefity typu FlexiPass, příspěvek v rámci programu karty MultiSport ad.,);
  • pružnou pracovní dobu s úměrnou možností práce z domova;
  • pracovní poměr na dobu určitou v době trvání 1 roku se čtyřměsíční zkušební dobou a možností prodloužení smlouvy po vzájemné dohodě;
  • nástup k 01. 09. 2025 nebo dohodou.

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis (v češtině) a motivační dopis (v češtině a angličtině) přes odpovědní formulář.

Více informací zde.

Zdroj: jobs.cz