Úvodní stránka / Volná místa / Asistent/ka
Asistent/ka
Židovské muzeum v Praze

Pro odbory sbírek, knihovny a archivu hledá Židovské muzeum v Praze nového kolegu/kolegyni a vypisuje výběrové řízení na pozici asistenta/ky.
Jste organizačně zdatní, komunikativní a máte zájem podílet se na každodenním chodu odborných týmů v instituci s mezinárodním renomé? Pokud vás láká různorodá administrativní práce v prostředí prestižní kulturní organizace a máte chuť stát se součástí profesionálního týmu, pak hledáme právě vás – spolehlivou, pečlivou a samostatnou osobnost s výbornými organizačními dovednostmi a schopností koordinace každodenního workflow napříč institucí.
Co od vás očekáváme/požadujeme:
- ukončené střední, nebo vyšší odborné vzdělání (SŠ, VŠ v bakalářském stupni);
- nejméně dvouletá praxe v zajišťování administrativní podpory a koordinace rutinních i projektových činností;
- schopnost systematické samostatné i týmové práce;
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení s orientací na kvalitu výsledků, výborné organizační schopnosti (schopnost koordinace mezi různými týmy a organizace vlastního pracovního rozvrhu s ohledem na stanovené cíle);
- perfektní formulační schopnosti v písemném projevu v českém jazyce, český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího;
- dobrou úroveň psaného projevu v anglickém jazyce, funkční znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle SERR;
- vstřícnou, komunikativní, aktivní osobnost;
- časová flexibilitu;
- výbornou praktickou znalost Office365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); znalost dalších SW prostředí a/nebo digitálních a AI nástrojů výhodou.
Náplň práce:
- zajištění administrativní podpory pro tři odborné týmy Židovského muzea v Praze — Odbor knihovny, Odbor archivů a Odbor sbírek;
- vedení spisové agendy a odpovědnost za její správnost;
- zpracování, správa a archivace podkladů, dokumentů a smluv;
- administrativní podpora odborných činností a projektových týmů;
- podpora na přípravě rozpočtů na daný fiskální rok a průběžná správa jejich čerpání;
- spolupráce na veřejných akcích muzea;
- péče o hosty a návštěvy;
- správa datové schránky;
- zastupování asistentky ředitelky.
Nabízíme:
- stabilní pozici ve světově unikátní kulturní a paměťové instituci;
- práci v týmu špičkových odborníků;
- příležitost k profesnímu rozvoji;
- příjemné pracovní prostředí v exkluzivní lokalitě centra Prahy;
- dobré mzdové ohodnocení, pravidelné odměny a prémie podle výkonu a výsledků instituce;
- zaměstnanecké benefity (6 týdnů dovolené, stravenky a další zaměstnanecké benefity typu FlexiPass, příspěvek v rámci programu karty MultiSport ad.,);
- pružnou pracovní dobu s úměrnou možností práce z domova;
- pracovní poměr na dobu určitou v době trvání 1 roku se čtyřměsíční zkušební dobou a možností prodloužení smlouvy po vzájemné dohodě;
- nástup k 01. 09. 2025 nebo dohodou.
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis (v češtině) a motivační dopis (v češtině a angličtině) přes odpovědní formulář.
Více informací zde.
Zdroj: jobs.cz