Publikováno: 3. 9. 2024

Digital Pedagogy at Museums for Increased Participation and Co-creation

Online publikace Nordického centra kulturní pedagogiky je určená zejména edukátorům v kultuře a kulturním pracovníkům využívajícím digitální technologie

Digital Pedagogy at Museums for Increased Participation and Co-creation

NCK - Nordiskt Centrum för Kulturarvspedagogik zveřejnilo volně přístupnou online publikaci, která se věnuje využití digitálních technologií v muzeích zejména v oblasti podpory aktivní participace a spolupráce s různými skupinami návštěvníků. Věnuje se například novým trendům v komunikaci s veřejností prostřednictvím digitálních nástrojů, online vzdělávacím programům nebo způsobům, jak mohou digitální technologie obohatit prožitek z návštěvy muzea, aniž by návštěvník byl přehlcen podněty nebo ochuzen o autenticitu muzejního prostředí. Publikace vychází z konceptu (post)digitální pedagogiky, čímž pojmenovává nové pedagogické přístupy efektivně a cíleně využívající technologie, které jsou nyní již každodenní součástí života většiny lidí.

Publikace je určená nejen muzejním pedagogům a edukátorům v kultuře, ale i produkčním výstav, pracovníkům PR a marketingu a všem, kteří mají zájem inovovat svůj přístup k práci s veřejností.

Digital Pedagogy at Museums for Increased Participation and Co-creation: A Handbook for Museum Professionals

Více informací zde.

Zdroj: ne-mo.org