Publikováno: 4. 7. 2019

Půjčte si knihy z naší knihovny!

Výběr z publikací knihovny Centra pro prezentaci kulturního dědictví.

@cpp

Tituly lze zapůjčit k prezenčnímu studiu do studovny Knihovny Národního muzea (Nová budova, Vinohradská 1, Praha 1) nebo v rámci meziknihovní výpůjční služby. Studovna je otevřena každé pondělí od 10.00 do 18.00 hodin.

 

Tajemství kouzelného pírka: příběhy z muzea

ŠOLTYS, Vladimír

Edika, 2017. ISBN 978-80-266-1067-0

Kniha zábavnou formou seznamuje děti s muzeem a odkrývá, pomocí příběhů, tajemství zdánlivě neživých exponátů.

Obsah

 

Science, Museums and Collecting the Indigenous Dead in Colonial Australia

TURNBULL, Paul

Palgrave Macmillan, 2017. ISBN 978-3-319-51873-2

První vědecky zpracovaná publikace o australském domorodém tělě. Vysvětluje, jak a proč se lebky a jiné tělesné struktury domorodých Australanů staly ohniskem vědecké zvědavosti.

Obsah

 

Art Collecting Today: Market Insights for Everyone Passionate about Art

WOODHAM, Doug

Allworth Press, 2017. ISBN 978-1-62153-573-7

Na stránkách této knihy se čtenáři dozví, jak funguje umělecké tržiště v praxi a jak se v něm chytře orientovat.

Obsah

 

Identity and the Museum Visitor Experience

FALK, John H.

Routledge, 2016. ISBN 978-1-59874-163-6

Publikace poskytuje základní pohled na to, jak muzea mohou ovlivnit životy lidí. Autor knihy předkládá, jak by muzea mohla lépe uspokojit potřeby jejich návštěvníků.

Obsah

 

Museum Buildings: Construction and Design Manual

HOFFMAN, Hans Wolfgang

DOM Publishers, 2016. ISBN 978-3-95553-297-0

Cílem publikace je usnadnit komunikaci v procesu plánování muzea, ať už se jedná o koncepční fázi, soutěž nebo fázi návrhu a výstavby.

Obsah

 

Museum Branding: How to Create and Maintain Image, Loyalty, and Support

WALLACE, Margot A.

Eowman & Littlefield Publishers, 2016. ISBN 978-1-4422-6345-1

Autor nabízí jasné, praktické rady, jak budovat značku muzea, krok za krokem. Mozky, nikoli rozpočet, vytvářejí úspěšné budování značky.

Obsah