Publikováno: 16. 4. 2021

Muzeum umění Olomouc představilo novou vizuální identitu

Nové logo a vizuální identita pracují s motivem kontrastu historie a modernity.

@czechdesign.cz

Muzeum umění Olomouc představilo novou podobu své vizuální komunikace. Návrh kolektivu Anežky Hrubé Ciglerové, Nikoly Wilde a Richarda Wilde zvítězil v designérské soutěži, pořádané organizací CZECHDESIGN. Identita pracuje podle autorů s motivem kontrastu historie a modernity, čím odkazuje na sbírky muzea zahrnující umění od středověku po současnost. 

Pro Muzeum umění Olomouc je nový vizuální styl, který bude v následujících měsících implementovat do svých materiálů, celkem osmou proměnou v jeho sedmdesátileté historii. Nyní využívá muzeum jednoduché bílé logo MUO na tyrkysovém podkladu vytvořené v roce 2014 grafickým designérem a zaměstnancem muzea Petrem Šmalcem. K němu ale nebyla k dispozici odpovídající komplexní vizuální identita, jak je v současnosti samozřejmostí u popředných kulturních institucí.

Více v článku CZECHDESIGN nebo na stránkách Muzea umění Olomouc.

Zdroj: czechdesign.cz, muo.cz