Publikováno: 18. 8. 2020

Muzejní merchandise originálně

Inspirujte se netradiční nabídkou muzejních obchodů pro čínský trh.

@museumnext.com

Tužky, klíčenky, tašky nebo trička patří mezi předměty nosící logo muzea, které můžeme nejčastěji najít v nabídce muzejních obchodů. Zejména v galeriích už i u nás nejsou výjimkou designové šperky nebo doplňky do domácnosti. Pokud ale máte zájem nabídnout návštěvníkům opravdu originální a netradiční suvenýry, nechte se inspirovat nabídkou obchodů světových i domácích muzeí pro náročný čínský trh.

Na rozdíl od našich muzejních obchodů, které svým sortimentem cílí spíše na nenáročného a příležitostného zákazníka, cílovou skupinou v Číně jsou zejména mladí lidé. V oblibě jsou proto zejména předměty ve sběratelských kolekcích, designové kousky s odkazy na popkulturu nebo stylové doplňky s motivy výtvarných díl nebo stylů. Marketingovým tahem populárním ve východoasijských zemích jsou blind boxy, tedy neprůhledná balení obsahující náhodný předmět z tematické řady. 

Další marketingové tipy pro muzejní obchody v článku How to sell museum merchandise creatively?

Zdroj: museumnext.com/article/how-to-sell-museum-merchandise-creatively