Publikováno: 13. 5. 2021

Muzejní branding: To nejlepší ze světových muzeí

Inspirujte se marketingovým přístupem světových muzeí a galerií!

@museumnext.com

Pojem branding zahrnuje nejen logo, ale komplexní marketingovou identitu produktu nebo instituce, včetně vizuální identity, sloganu a přítomnosti na sociálních sítích. Portál MuseumNext přináší přehled několika světových muzejních institucí, které se díky svému brandingu staly světoznámými a dosahují výjimečná čísla návštěvnosti.

  • Přírodopisné muzeum v Londýně - poslední reklamní kampaň muzea se zaměřila na mladé lidi zejména využitím internetového slangu, humoru a výrazného umístění ve veřejném prostoru. Dlouhodobě muzeum spolupracuje na tvorbě svých reklamních produktů s ekologickými a udržitelnými společnostmi.

        ​

  • Rijksmuseum - v roce 2012, u příležitosti znovuotevření po desetileté rekonstrukci, představilo nizozemské muzeum umění novou vizuální identitu, založenou na snadno rozpoznatelném logu a střídmé grafice.

     ​

  • Nové muzeum současného umění v New Yorku - muzeum moderního umění ve své vizuální identitě vsadilo na design své budovy, postavené podle návrhu japonských architektů.

       

  • Metropolitní muzeum umění - muzeum u tvorby svého nového brandingu v roce 2013 vsadilo na použití své přezdívky Met a jednoduché logo se širokými možnostmi využití v reklamě.

Celý článek zde.

Zdroj: museumnext.com