Úvodní stránka / Akce, konference, semináře, školení / Marketing a PR v kulturní instituci: Zkušenosti z praxe
Marketing a PR v kulturní instituci: Zkušenosti z praxe
Zvyšování dostupnosti a přístupnosti kultury je jedním ze strategických cílů Státní kulturní politiky 2021 až 2025. Specialisté z Národní galerie v Praze představí účastníkům workshopu tipy a příklady z praxe, jak přistupovat ke komunikaci a marketingu v kulturní instituci. Zaměří se zejména na konkrétní příklady a postupy úspěšných komunikačních strategií a marketingových kampaní.
Místo konání: Národní galerie v Praze, Veletržní palác, Auditorium v 6. patře, Praha 7, Dukelských Hrdinů 47
Cílová skupina: ředitelé muzeí a galerií, odborní zaměstnanci muzeí zodpovědní za propagaci muzea a komunikaci s veřejností, edukátoři v kultuře a odpovědní zaměstnanci zřizovatelů.
Hlavní témata workshopu:
- Sociální sítě: Jak mít dobře fungující a udržitelnou komunikaci na sítích FB, X, IG, Li, YouTube
- Mediální komunikace – přehled české mediální krajiny, jaké nástroje, jakým způsobem a kdy používat. Media relations. Krizová komunikace. Jak vystupovat v médiích. Na co si dát pozor.
- Jak otočit negativní komunikační vlnu v pozitivní kampaň (Agentura McCann Prague)
Workshop je zdarma, registrace je nutná. Zájemci mohou své přihlášky na přiloženém formuláři zasílat e-mailem na adresu dagmar.jelinkova@ngprague.cz.
Předpokládaná kapacita semináře je 50 účastníků, rozhodovat bude datum přijetí přihlášky.
Registrace bude otevřena do 27. 9. 2024.