AKCE: 10. 10. 2024, 10:00–15:00

Marketing a PR v kulturní instituci: Zkušenosti z praxe

Zvyšování dostupnosti a přístupnosti kultury je jedním ze strategických cílů Státní kulturní politiky 2021 až 2025. Specialisté z Národní galerie v Praze představí účastníkům workshopu tipy a příklady z praxe, jak přistupovat ke komunikaci a marketingu v kulturní instituci. Zaměří se zejména na konkrétní příklady a postupy úspěšných komunikačních strategií a marketingových kampaní.  

Marketing a PR v kulturní instituci: Zkušenosti z praxe
Datum konání: 10. 10. 2024, 10:00–15:00
Místo konání: Národní galerie v Praze, Veletržní palác, Auditorium v 6. patře, Praha 7, Dukelských Hrdinů 47

Cílová skupina: ředitelé muzeí a galerií, odborní zaměstnanci muzeí zodpovědní za propagaci muzea a komunikaci s veřejností, edukátoři v kultuře a odpovědní zaměstnanci zřizovatelů.

Hlavní témata workshopu:

  • Sociální sítě: Jak mít dobře fungující a udržitelnou komunikaci na sítích FB, X, IG, Li, YouTube 
  • Mediální komunikace – přehled české mediální krajiny, jaké nástroje, jakým způsobem a kdy používat. Media relations. Krizová komunikace. Jak vystupovat v médiích. Na co si dát pozor.
  • Jak otočit negativní komunikační vlnu v pozitivní kampaň (Agentura McCann Prague)

Workshop je zdarma, registrace je nutná. Zájemci mohou své přihlášky na přiloženém formuláři zasílat e-mailem na adresu dagmar.jelinkova@ngprague.cz.

Předpokládaná kapacita semináře je 50 účastníků, rozhodovat bude datum přijetí přihlášky.

Registrace bude otevřena do 27. 9. 2024


Přihláška