AKTUALITA  18. 10. 2022
          
          Metodika je určena nejen muzejním pedagogům, ale všem, kteří se v muzeích a dalších paměťových a kulturních institucích věnují nebo chtějí věnovat edukační práci s cílovou skupinou návštěvníků s mentálním postižením. 
		
			
          AKTUALITA  15. 5. 2013
          
          Diplomová práce Mgr. Petra Križana
		
			
          AKTUALITA  22. 7. 2011
          
          Diplomová práce Mgr. Lenky Zmekové obhájená na Filosofické fakultě Masarykovi Univerzity v Brně
		
			
          AKTUALITA  27. 9. 2010
          
          Diplomová práce Mgr. Miroslavy Hájkové
		
			
          AKTUALITA  30. 11. 1999
          
          Následující odkaz vám poskytne základní informace a přehled o pedagogice osob s mentálním postižením. Věnujte pozornost zejména podkapitole o možnostech vzdělávání osob s mentálním postižením a také o komunikaci s lidmi s mentálním postižením. 
		
			
          AKTUALITA  30. 11. 1999
          
          
		
			
          AKTUALITA  30. 11. 1999
          
          Bc. Martina Kábrtová. Jedinci s mentálním postižením ve společnosti. Diplomová práce. Brno 2010
		
			
          AKTUALITA  30. 11. 1999
          
          Etopedie se zabývá edukací, reedukací a zkoumáním jedinců s rizikem poruch emocí nebo chování a s poruchami emocí nebo chování. Předmětem etopedie je proces edukace. Ethos – mrav, nebo éthos – zvyk, paidea – výchova 
		
			
          AKTUALITA  30. 11. 1999
          
          Neexistuje jednotná teorie, která by přesně specifikovala příčiny vzniku specifických poruch učení. SPU se mohou ve srovnání s tělesným, smyslovým či mentálním postižením jevit jako méně závažné. Pro žáky s těmito poruchami a jejich rodiče však znamenají velkou překážku na vzdělávací cestě.