AKTUALITA 18. 10. 2022
Metodika je určena nejen muzejním pedagogům, ale všem, kteří se v muzeích a dalších paměťových a kulturních institucích věnují nebo chtějí věnovat edukační práci s cílovou skupinou návštěvníků s mentálním postižením.
AKTUALITA 15. 5. 2013
Diplomová práce Mgr. Petra Križana
AKTUALITA 22. 7. 2011
Diplomová práce Mgr. Lenky Zmekové obhájená na Filosofické fakultě Masarykovi Univerzity v Brně
AKTUALITA 27. 9. 2010
Diplomová práce Mgr. Miroslavy Hájkové
AKTUALITA 30. 11. 1999
Následující odkaz vám poskytne základní informace a přehled o pedagogice osob s mentálním postižením. Věnujte pozornost zejména podkapitole o možnostech vzdělávání osob s mentálním postižením a také o komunikaci s lidmi s mentálním postižením.
AKTUALITA 30. 11. 1999
AKTUALITA 30. 11. 1999
Bc. Martina Kábrtová. Jedinci s mentálním postižením ve společnosti. Diplomová práce. Brno 2010
AKTUALITA 30. 11. 1999
Etopedie se zabývá edukací, reedukací a zkoumáním jedinců s rizikem poruch emocí nebo chování a s poruchami emocí nebo chování. Předmětem etopedie je proces edukace. Ethos – mrav, nebo éthos – zvyk, paidea – výchova
AKTUALITA 30. 11. 1999
Neexistuje jednotná teorie, která by přesně specifikovala příčiny vzniku specifických poruch učení. SPU se mohou ve srovnání s tělesným, smyslovým či mentálním postižením jevit jako méně závažné. Pro žáky s těmito poruchami a jejich rodiče však znamenají velkou překážku na vzdělávací cestě.