Úvodní stránka / Aktuální dění / Jak jak správně jednat s klienty s vozíkem - prožitkový seminář
Jak jak správně jednat s klienty s vozíkem - prožitkový seminář
V teoretické části se účastníci dozvědí, jaká specifika přináší život na invalidním vozíku, jak k turistovi s vozíkem přistupovat a jak s ním komunikovat, co je a není možné během cest absolvovat a na co si dát pozor, aby se cestovatel necítil diskriminován.
V praktické zážitkové části bude k dispozici několik invalidních vozíků, se kterými se vyjede přímo do ulic Prahy, a díky tomu se na vlastní kůži přesvědčíte o nástrahách cestování s handicapem. Navštívíte turisticky známá místa a zjistíte, do jaké míry jsou turistovi s handicapem přístupná.
Popis akce, komu je akce určena:
- průvodcům cestovního ruchu
- průvodcům Prahou
- delegátům cestovních kanceláří
- pracovníkům cestovních kanceláří, hotelů, obchodů,
- prostě všem, kteří mají zájem se seznámit s problematikou bezbariérového cestování a jeho specifiky.
Cena semináře: 1 490 Kč za celý den (cena zahrnuje desky, papíry na psaní, osvědčeni o absolvování)
Termín: 13. dubna 2015 (pondělí), od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin
Bližší informace o semináři naleznete na stránkách Tyrkys.cz
(Zdroj:http://www.tyrkys.cz/akce/jak-jak-spravne-jednat-klienty-s-vozikem-prozitkovy-seminar-2015-bezba1.html)