Publikováno: 2. 4. 2015

Jak jak správně jednat s klienty s vozíkem - prožitkový seminář

Náplní workshopu je seznámení se se specifiky bezbariérového cestování pod vedením zkušených lektorů. Workshop je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou.
Jak jak správně jednat s klienty s vozíkem - prožitkový seminář

V teoretické části se účastníci dozvědí, jaká specifika přináší život na invalidním vozíku, jak k turistovi s vozíkem přistupovat a jak s ním komunikovat, co je a není možné během cest absolvovat a na co si dát pozor, aby se cestovatel necítil diskriminován.

V praktické zážitkové části bude k dispozici několik invalidních vozíků, se kterými se vyjede přímo do ulic Prahy, a díky tomu se na vlastní kůži přesvědčíte o nástrahách cestování s handicapem. Navštívíte turisticky známá místa a zjistíte, do jaké míry jsou turistovi s handicapem přístupná.

 

Popis akce, komu je akce určena:

  • průvodcům cestovního ruchu
  • průvodcům Prahou
  • delegátům cestovních kanceláří
  • pracovníkům cestovních kanceláří, hotelů, obchodů,
  • prostě všem, kteří mají zájem se seznámit s problematikou bezbariérového cestování a jeho specifiky.

 

Cena semináře: 1 490 Kč za celý den (cena zahrnuje desky, papíry na psaní, osvědčeni o absolvování)

Termín: 13. dubna 2015 (pondělí), od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin

 

Bližší informace o semináři naleznete na stránkách Tyrkys.cz

 

 

 

 

(Zdroj:http://www.tyrkys.cz/akce/jak-jak-spravne-jednat-klienty-s-vozikem-prozitkovy-seminar-2015-bezba1.html)