Úvodní stránka / Volná místa / PR a koordinátor/ka akcí
Publikováno: 14. 11. 2025
PR a koordinátor/ka akcí
Muzeum regionu Boskovicka
Pracovní náplň:
- A) PR a komunikace s veřejností
- psát a vyprávět o muzeu (web, sociální sítě, tisk, média)
- tvořit tiskové zprávy, pomáhat s vizuály (plakáty, bannery, tiskoviny)
- hledat nové způsoby, jak přiblížit muzeum lidem
- B) Koordinace výstav a akcí
- plánovat, ladit a organizovat výstavy, koncerty, besedy i doprovodné programy
- držet dohromady tým, čas i energii
- spolupracovat s umělci, školami a partnery
- vyhodnocovat akce, aby každá další byla ještě lepší
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání (humanitní, společenskovědní nebo příbuzný obor),
- orientaci v kultuře, muzejnictví a regionu,
- výbornou češtinu (psaný i mluvený projev),
- angličtinu na komunikační úrovni,
- pokročilou znalost MS Office,
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič),
- samostatnost, týmového ducha, pečlivost, kreativitu a nápady,
- občanskou a morální bezúhonnost
Termín odevzdání přihlášek: do 15. prosince 2025 (12:00 hod.)
Předpokládaný nástup: leden – březen 2026 (dle dohody).
Písemné přihlášky zasílejte na adresu Muzeum regionu Boskovicka, p.o., Hradní 642/1, 680 01 Boskovice, nebo e-mailem (včetně skenů požadovaných dokumentů) na adresu muzeum@muzeum-boskovicka.cz. Písemné materiály poskytnuté k výběrovému řízení nebudou vráceny.
Případné dotazy zodpoví PhDr. Roman Malach, PhD. (tel.: 734 392 418, mail: malach@muzeum-boskovicka.cz).
Termín odevzdání přihlášek: do 15. prosince 2025 (12.00 hod.)
Více informací zde.
Zdroj: www.muzeum-boskovicka.cz






